Campionatul naţional de blogging


Am descoperit recent, sincer chiar nu îmi mai aduc aminte cum anume, un loc în care bloggerii interesaţi sunt provocaţi pentru a scrie despre tot felul de subiecte. De ce mi-a atras atenţia această iniţiativă? Pentru că este o chestie dinamică. Ai de unde alege un subiect care să te intereseze cât de puţin pentru a scrie măcar o opinie dacă nu o adevărată piesă de rezistenţă. Bineînţeles, încă un plus este legat de micile premii care incită; între noi fie vorba, dacă erau prea mari motivaţia de a scrie ar fi fost mai scăzută. Pe lângă asta, echipa este ok. Trebuie punctate îndrumările pe care le-am primit pentru înregistrare, într-o zi de sâmbătă, la nici 5 minute de la punerea întrebării, de la Loredana. Cred totuşi că adevărata valoare a acestui proiect este mult mai subtilă. Are avantajul de a te face să cunoşti alţi oameni, să relaţionezi cu ei, nu neapărat din domeniul tău. Îţi dai seama că te îmbogăţeşti aflând tot felul de alte lucruri într-un timp extrem de scurt: cum visează cineva să aibă un birou sau o casă. Ce aşteptări are de la o excursie în Istanbul. Cum anume se implică în proiecte sociale. Cum se vede peste 50 de ani. Poţi realiza că faci parte dintr-un alt fel de reţea socială care are puterea de a face schimbări în lumea din jurul tău. Şi am descoperit că este atât de fain să te mai gândeşti şi la altele… N-aş putea spune dacă va înlocui facebook-ul sau dacă îi va fi complementară. Nici nu cred că ar conta. Atâta timp cât cineva este interesat de ceva, acel ceva o să aibă raţiunea de a exista.

Ce mi-ar plăcea să fie îmbunătăţit? Studiile de caz poate un pic mai elaborate. Câteva numere pe care oricine le găseşte pe net nu înseamnă statistică, totuşi. Bineînţeles, poate fi îmbunătăţită aplicaţia cu reach-ul, care mi-a dat şi mie bătaie de cap la înscriere. Şi aş prefera să spuneţi celor ca mine, care nu se pricep la arhitecturi de site-uri (cred că am auzit undeva expresia asta, dacă nu este corectă nu râdeţi prea tare) cum anume se pot insera tot felul de widgeturi prin blog.

Nu mai găsesc încă ceva ce ar putea fi îmbunătăţit. Mai am nevoie de timp să mă obişnuiesc şi poate atunci.

2 răspunsuri to “Campionatul naţional de blogging”

  1. Multumim pentru feed-back:) Multa bafta!

Lasă un răspuns

