Încă mai aveţi timp…


… să mergeţi la Târgul de dulciuri de la Hanul lui Manuc, deschis până duminică 28.10, ora 19.00. Cum intraţi, o luaţi pe scara din dreapta, până la etajul 2. Aici aveţi ce alege şi de unde alege!

Eu m-am îndrăgostit de prăjitura cu mere a unor doamne drăguţe, ale căror produse le găsiţi aici.  Arată bine, nu-i aşa? Trebuie să vă spun că foile sunt făcute într-un mod deosebit – foietaj şi tratate cu ou, dacă am prins bine din ceea ce povestea doamna iar merele sunt rase foarte fin şi amestecate cu o idee de scorţişoară. Rezultatul: prăjitura ţi se topeşte în gură şi dacă închizi ochii ai mari şanse să crezi că a venit Crăciunul!

Un răspuns to “Încă mai aveţi timp…”

  1. Salut, am o propunere de colaborare. Adresa mea de e-mail este blogatu@gmail.com

Lasă un răspuns

