Campanie de prevenire a furturilor din locuinţe


Nu am vrut să scriu despre campania asta la începutul anului, atunci când am văzut imaginile de alături.

info politie

M-am gândit că nu are rost să mă iau de conţinutul unor produse tipărite atâta timp cât intenţia poate fi lăudabilă. Numai că astăzi am primit la cutia poştală o scrisoare. Din partea Poliţiei române şi a companiei de asigurări Groupama. O puteţi citi alături, cu unele note. Ce am înţeles eu: că poliţia – deşi mişună prin cartier, îmi recomandă să am eu grijă de casă. Grija poliţiştilor ar putea fi aceea de a mânca gogoşi şi să bea cafea în maşină, doar aşa au văzut în filmele americane! Iar dacă totuşi îmi dau seama că nu am bani să îmi iau interfon sau nu sunt sigur pe vecini, am posibilitatea să îmi iau o asigurare. Mai mult, am şansa să câştig şi la o tombolă!

Băi! Despre ce vorbim aici? Printurile out-door sunt lamentabile. Mesajele sunt prost construite. Scrisoarea se adresează unui public individualist într-o ţară cu coeficient ridicat de colectivism. Remarc faptul că la firma de asigurări sunt oameni rupţi de realitatea din ţară dar care au pretenţia să le dăm banii noştri pe mâini.

Păcat că şi poliţia m-a decepţionat! De la o asemenea campanie aşteptam să-mi dea nişte numere de telefon gratuite la care să pot suna dacă văd ceva suspect în cartierul meu. Sau numele unor agenţi care patrulează pe strada mea, cu datele lor de contact. Sau să pună nişte mesaje pentru potenţialii răufăcători, prin care să le reamintească faptul că poliţiştii sunt în zonă…

 

Nici vorbă de ceva serios! Iar la sfârşit de an, şi poliţiştii şi asiguratorii vor bifa o campanie încununată de succes – doar hârtia pe care se scrie raportul acceptă orice inepţie!

 

Ca şi exemplele de mai sus…

 

Lasă un răspuns

