Şi totuşi… se pare că Dumnezeu există!


Spun asta deoarece ieri, când încă era în cărţi pentru şefia TVR Rareş Bogdan spunea ceva de genul că dacă Dumnezeu are planuri cu el pentru a ajuta la educaţia poporului el va fi mândru de această misiune.

Deşi nimic nou sub soare în ceea ce priveşte importanţa de sine, vanitatea ca expresii ale oamenilor mărunţi şi, de cele mai multe ori fără nici o realizare concretă în arida lor viaţă, recunosc faptul că rămân înmărmurit de fiecare dată când am ocazia de a fi martor la asemenea scene. Este de neînchipuit cum acel nimeni chiar credea că a devenit un fel de ales, un mesia pe dimensiunea media pentru români. Chiar dacă asta este o caracteristică generală la cei care ajung undeva în frunte, aveam pretenţia ca să se abţină de la declaraţii aberante măcar până era numit.

Că tot este tema pe tapet, am dat în cărţi şi mi-au ieşit variantele din poza de mai jos. Nu mă întrebaţi cum şi de ce pentru că nu mai dau lecţii gratis pe blog. Sigur, cum nu am acces la toate informaţiile, este posibil să fie erori destul de mari. Dar pentru că am blog, pentru că pot să scriu ce vreau, iată ce listă de 7 personaje a ieşit:

tvr

Dacă ar fi după mine, eu aş numi unul dintre cei doi bărbaţi. Cei care cunoaşteţi toate persoanele îmi veţi da dreptate. Alte variante? Hai, ne mai distrăm şi noi înainte de Sărbători!

Lasă un răspuns

