Mac şi Cocofifi au ajuns la Realitatea TV


Prin anii ’70 îmi plăceau bezile desenate cu răţoiul Mac şi cu maimuţica Cocofifi. Cu mare plăcere le-am regăsit aici. Mi-am amintit de ei deoarece ieri, cu ocazia Zilei cărţilor, Rareş Bogdan şi Ion Cristoiu au făcut o apologie a cititului, aceasta culminând cu – evident, glumă, propunerea ca oamenii să doarmă cu cărţile sub cap, sau să plimbe prin biblioteci cărucioare cu cărţi, pentru a deveni mai culţi.

Aproape instantaneu am revăzut imaginile de mai jos:

Mac si Cocofifi - sintem silitori-044Eroii noştri aveau de rezolvat nişte probleme pe la matematică şi îi vedem ducându-se la culcare, încrezători în metoda învăţatului cu cartea sub cap.

Comic, nu-i aşa? Păi cam da.

Ador cărţile. Pot spune că iubesc mirosul hârtiei şi al cernelii la o carte bună. Că a fi înconjurat de cărţi îmi dă o stare minunată, ca şi cum aş fi înconjurat de mici casete pline de mistere care trebuie descoperite. Dar dacă mie îmi place să citesc, asta nu înseamnă că regula trebuie aplicată la toată lumea.

Poate că scopul nostru în aceasă lume este să creştem, să învăţăm, să evoluăm. Aşa cum cineva poate evolua citind cărţi, altcineva poate evolua dansând. Sau devenind un meşter tâmplar extraordinar. Sau călătorind şi observând tot ceea ce natura ne oferă.

Hai să lăsăm orgoliile deoparte, pentru că niciunul dintre noi nu are dreptul de a-şi impune propriile reguli celor din jur!

Lasă un răspuns

