DPD inseamna mai mult decat colete…


DPD

… da, am simtit pe pielea mea. Pe site-ul lor scrie: `Dincolo de colete, DPD înseamnă oameni. Suntem o echipă unită, punem suflet în tot ceea ce facem și lucrăm împreună pentru a realiza lucruri frumoase`.

Ati inteles, nimic legat de client, ci doar despre ei.

Ieri, 23.08, primesc un mail de la departamentul lor de marketing prin care mi se cer mai multe detalii legate de adresa de livrare a coletului pentru care Amazon deja mi-a rambursat plata. Le scriu ca nu mai este nevoie, din motivul aratat mai sus.

Ce posteaza ei, la pranz:

Doc1

Niciun motiv dat?!?! Odata cu primirea mailului am avut acces (dupa 1 saptamana), la un numar de comanda prin care puteam urmari coletul in Romania. Vad cum coletul a ajuns normal si a fost luat de baietii astia de la DPD pentru a-l livra. Si ei ce fac? Suna o data, nu le raspund. Sun mai tarziu la acel numar si nu-mi raspunde nimeni. Dupa o saptamana ma cauta ei si ma anunta ca am un colet. Le spun ca am primit banii inapoi si, din acest motiv, coletul trebuie returnat. In seara aceleasi zile (23.08) primesc un mail, prin care mi se spune ca este nevoie de detalii ale adresei. Pe 24.08 dimineata le scriu ca nu mai este nevoie, dar ca ii rog sa imi explice despre ce detalii este vorba. Nimic pana la pranz, cand, pe baza numarului comenzii din mail, incerc sa vad ce gasesc pe site-ul lor. Sigur, apare ca am refuzat livrarea, dar chiar fara niciun motiv???!!! Culmea nesimtirii!!!

Sun la pranz la numarul lor de contact cu clientii. Fata de la telefon ma asculta si imi spune ca astea sunt regulile lor. Chiar si aceea de a pune fraze standard, chiar daca nu au nicio legatura cu realitatea. Ba chiar, pe parcursul convorbirii, ma mai pune si la punct, cu un ton obraznic. De ce nu am raspuns la telefon? Pentru ca nu am putut. Continui eu: de ce nu a dat un mesaj?  (pe site  este mentionat ca dau 2 mesaje la destinatar) Pentru ca nu intra in atributiile curierului lor, imi raspunde…

Si daca nu imi convine, sa fac o sesizare la… nu am mai ascultat. Am inchis telefonul, satul de fraza asta, folosita de toti nesimtitii din Romania.

Doar oamenii conteaza! Ei, echipa asta de postasi obraznici care, zic ei despre ei,  lucreaza la nivel international, la standarde internationale…

Tineti minte firma asta: DPD Romania.

Lasă un răspuns

